Ny pålle

Jag glömde nämna det förut, men ännu en pålle har fått flytta in i mitt hemstall sedan sist: Den här flugskimmeln vid namn Moonpearl i spelet. Jag har inte kommit på ett smeknamn åt henne än, så om ni har förslag får ni gärna dela med er av dem :)
 
Här är hon, såååå fiiiiin.
Luggen delar på sig i farten! Hur söt är hon inte.
 
Jag längtar efter att fira midsommar nu, som ni ser har jag midsommarkransen beredd ;)


Månen eller Pärlan som smeknamn på sötnosen kanske?
Har också den, min heter Coralice aka Corinne!!

Svar: Tack för förslagen :) Älskar även namnet på din!
Delfina

2018-06-16 // 22:20:48

Jag skulle tänka mig Luna som smeknamn, Luna betyder ju ändå måne. :)

Svar: Åh va fint, tack :)
Delfina

2018-06-18 // 01:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback