Redigering

Elise Stormwright
 
Hyfsat nöjd, men redigeringen behöver 1. en bakgrund och 2. att Fina står där bredvid, då vore jag ännu nöjdare.
Har fått upp ögonen för att redigera igen på senaste tiden.


Applåder till dig!!! Guud vad anyggt!!❤️❤️

Svar: Tack finaste du <3<3
Delfina

2018-06-29 // 22:46:26

Så fiiiiint!! Jag ska försöka börja rita i datorn så fort jag hittat en bra ritplatta, för jag känner att det bara inte kommer gå med musen, speciellt eftersom jag är vänsterhänt och musen är på högra sidan (vet att man kan byta sida i inställningarna men det skulle nog bara bli ovant haha..

Svar: Tack så mycket <3 Mus är verkligen svårt att rita med, lycka till med att hitta en bra ritplatta!
Delfina

2018-06-30 // 10:25:27

Omg såååååååååååå Snygg *.* Vilket program använder du?

Svar: Åhh tack <3<3 Som Stina kommenterade ovan så använder jag Krita och SAI, just här har jag endast använt Krita dock.
Delfina

2018-06-30 // 22:04:25

Rebecca & Daisy: Hon snvänder mest programen Krita och SAI. Sorry om det var oförskämt att svara på en fråga till någon annan, jag ville bara hjälpa till❤️

Svar: Ingen fara, jag är bortrest och har därför inte så mycket tid att svara själv för stunden.
Delfina

2018-07-01 // 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback