Fri som en fågel

Vaknade tidigt igår, klockan var tre på natten när jag bestämde mig för att det fick räcka med sömn. Klockan halv sju var Isse sadlad och vi skrittade ut på långritt. Det här hände på väg till Silverglades vingård.
Inte bara min starthäst har vingar; Isse också.


Hej!Vilken ras är Isse?
ps. Äääälskar din blogg❤️❤️

Svar: Isse är en lippi! :) och tack, det betyder jättemycket <3
Delfina

2018-03-25 // 14:55:35

Oj du har ju haft en riktigt lång dag ifall du vaknat 3 på natten! XD Förstår inte hur du orkar funktionera. Ifall jag (Rebecca) Inte kan sova så brukar jag stiga upp för ca 1 timme och efter det går jag o lägger mig igen, och då brukar jag få fast i sömnen pånytt!

Svar: Jag fattar knappt själv hur jag orkat med dagen xD Jag hade inget tålamod att somna om och när jag väl hade bestämt mig för att inte somna om fick det bli så också x) Blev att leta regnbågsguld tidigt på morgonen hehe
Delfina

2018-03-25 // 19:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback