Glad påsk!

Hej finaste!
 
Jag har äntligen, äntligen fått påsklov! Gud vad det känns befriande.
 
Jag har verkligen vårkänslor för tillfället. Snön har blivit ett heltäckande istäcke ute, men fåglarna kvittrar och solen lyser sådär svagt och lite guldigt tidigt på morgonen varje dag.Solljuset är det bästa med tidiga vårdagar tycker jag. 
 
Det årliga påskfirandet är förstås igång på Jorvik med påskäggsjakt och vackert påskpynt runt omkring. Den rosa haren i hatt är tillbaka, vilket påminner mig om att du är ett år sedan jag började blogga! Mer eller mindre. Jag började i slutet av mars och jag minns att jag skrev om den rosa påskharen som ett av mina första blogginlägg - ni hittar inlägget här om ni är nyfikna ;)
("Det här ägget ligger och myser i en blomma" är också något jag skrivit i ett senare inlägg. Dööör.)
 
Ändrat: Bytt ut bilden som var här förut mot något påskigare :) Min jordekorre Klaus fick vara med och leta påskägg idag!
 
Hur som helst, glad påsk!


Vad skönt att du fått påsklov, hoppas du kan koppla av och ta det lite lugnt nu!

Glad påsk på dig med <3!

Svar: Hmm, jag har typ fem inlämningsuppgifter och tre prov att se fram emot, men nu har jag gått och blivit förkyld också, så det går lagom bra att koncentrera sig xD Jag ska slappna av, jag lovar <3
Delfina

2018-04-01 // 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback