Rött, vinrött och brunt

Om det är någonting jag är i spelet, så är det fattig.
Jag har därför satt ihop ett set som består av kläder och utrustning som går att få genom att göra uppdrag eller som de flesta ändå brukar äga eller har råd till. All utrustning går att hitta om ni letar lite här, annars får ni fråga så hjälper jag gärna till!
 
Vinrött är riktigt snyggt på min rödskimmel, Stormdancer
 
För ryttaren: Brun västernhatt // Skotsksrutig yllejacka // Vita ryttarbyxor
Istället för brun västernhatt fungerar även Svart mockahjälm. Jag har på mig mörkbruna ridstövlar och ljusbruna ridhandskar, det är inte så viktigt vilka.
 
För hästen: Brunt och grönt västernträns // Bergssätet // Elegant schabrak // Vinröda benlindor
Du kan välja att använda dig av Höstträns och/eller Brun höstsadel istället för den ovan nämnda utrustningen, färgerna och helhetsintrycket är stort sett detsamma.
 
Hoppas ni tyckte om det! Jag kommer nog själv rida runt såhär på Storm några veckor.


Jätte snygg outfit ju! Färgerna matcha jätte bra på den där mustangen! :3

Svar: Tack! :D
Delfina

2018-03-05 // 10:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback