Undersökning!

Om det är så att du längtar riktigt mycket efter en viss hästras till spelet, klicka på länken här för att vara delaktig i en undersökning gjord av Star Stable! Undersökningen är på en fråga där du kan berätta just vilken hästras du önskar dig till spelet i framtiden.
 
Jag skrev självklart "shetlandsponny"/"shettis" eftersom att shettis är den ras som står högst på min önskelista, men det finns ett antal hästraser på listan som jag också är eld och lågor över. Hoppas hoppas att listan är ett litet hum om vad de funderar på att införa till spelet under det kommande året.
 
Jag vill jättegärna läsa vad ni önskar er av hästraser till spelet, så skriv en kommentar hörni.
 


Högst upp är faktiskt Marwari (stav), tycker de är fina!

Svar: Det håller jag med om, de är jättevackra!
Delfina

2018-03-02 // 13:56:42

tennessee walking horse är en häst som jag (Rebecca) länge har velat se i spelet, medan Daisy hade gillat att se Highland ponnyn i SSO!

Svar: Återigen håller jag med haha
Delfina

2018-03-02 // 18:46:20

Skulle älska en rocky mountain, gillar även finnhästar :)

Svar: Jaa :D
Delfina

2018-03-04 // 13:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback