Hej på er

Hej! Jag har bara två prov kvar nu (eller inte, det är svårt att säga säkert) och sedan är jag tillbaka med lite mer fritid i händerna. 
För tillfället sitter jag än en gång och kodar, för jag står tydligen aldrig ut med hur bloggen ser ut längre än några månader åt gången. Ska försöka bättra mig, hörni. Det är bara det att jag tycker om bloggar som har mycket att klicka på, och den här kodmallen ger inte så mycket möjligheter för det om ni förstår vad jag menar.
 
 
 
Jag funderar på att skapa ett inlägg åt frågor och svar som en del av min ge-bloggen-fler-saker-att-klicka-på-plan för världsherravälde, skulle ni tycka att det vore kul? Jag misstänker att ni inte är intresserade av att ställa mig några frågor, men liksom, vad vet jag om det.
Kommentera om ni är intresserade! :)
 
Fina och stallets senaste tillskott
 
Jag grät hela dagen igår för att provet i fysik gick åt helvete trots att det gått så bra tidigare, så jag är lite modfäld nu. Ska försöka räkna matematikuppgifter idag inför nationella proven i matte nästa vecka, får inte ge upp.
Vad jag längtar till mina hästar i hemstallet nu hörrniii.


Ojdå stackars dig! Det är aldrig kul att misslyckas på prov :(
Hoppas att det går bättre nästa gång❤️

2018-05-10 // 12:57:36

Vi vet känslan, men försök att inte ta det allt för allvarligt! Det vore jätte kul att ställa dig frågor dessutom! :) Jätte fin bild Btw!

Svar: Tack, vad snälla ni är!
Delfina

2018-05-11 // 21:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback