Min levlingsrunda

Det här är min levlingsrunda:
Gula streck: Fågelvägen till tävlingsbanorna
Ljusare gula streck (nästan vita): Vägen jag faktiskt tar mellan banorna
Streckat: andra transportmedel än ridning (hästtransport är självklart valfritt på vägen till alla banor, jag använder det dock sällan).
Den här levlingsrundan skulle kunna användas som en runda åt båda håll om du är villig att använda transport mellan fortet och Hollow Woods, som är rundans början. Det kan också vara värt det att ta hästtransporten från Firgrove, det kan kännas långt att rida därifrån och hela vägen till nästa bana.
 
Nu vill jag veta, hur ser era levlingsrundor ut? Jag har bara den här och en till som jag använder, beroende på var jag befinner mig i Jorvik när jag börjar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback