Vadå för gammal för hästböcker

Att jag ska bli ägare till boken Ödesryttarna: Jorvik kallar är en självklarhet.
 
 
Som trogen medlem i en hästbokklubb i säkert åtta år är jag ägare till hundratals hästböcker (varav jag började få hem böcker jag redan ägde under senare år haha), men ingen hästbok är liksom viktigare än den här.
 
Jag älskar omslaget, det andas verkligen Jorvik om naturen med sitt mystiska dis och ödesryttarnas med sina hästar. Ni behöver inte hålla med, men jag tycker alltid att det är intressant med teckningar och berättelser ur Jorviks värld eftersom att det ofta ger välkända miljöer och karaktärer nytt liv.
Lite som serietidningen som utgavs förra året. Jag älskar verkligen inblicken i ödesryttarnas liv som den ger och hoppas att den här nya bokserien om dem lyckas med det också.


Wowo *.* Inlägget är verkligen fint! Hoppas innehållet är lika bra ;)

Svar: Ellerhur! ;D
Delfina

2018-05-06 // 13:14:17

Eller ja, omslaget menade vi xD

2018-05-06 // 13:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback